Klarna Delbetalning
kontakt 0340-152 00
Facebook
Logga in


Försäljningsvillkor

Fraktkostnader

Fraktfritt inom Sverige på alla odrar som överstiger 999:-.

....annars debiteras en kostnad om 129:-

Leveranstid
Normal leveranstid är 2-7 dagar beroende på var i landet man bor. Vissa avvikelser kan förekomma. Vi kan inte bli ansvarig att leverera en produkt som är slut hos våra leverantörer eller utgången ur sortimentet. Skulle en produkt inte gå att leverera så tar vi kontakt med dig och hittar en lösning.

Leveranssätt
Leveranssätt varierar beroende på sändningens storlek/vikt samt var du bor.
Det kan vara med Posten Paket eller DHL.Båda har utlämnings-ställen över hela landet.

Öppet Köp
Vi har alltid 14 dagars öppet köp/returrätt! Produkterna måste returneras i originalförpackning och får ej vara skadade. Kvitto eller kopia på faktura måste alltid medsändas. Kunden betalar alltid returfrakten. Returer som skickas mot efterkrav/postförskott löses ej ut. För att köpet ska hävas måste varan vara oss tillhanda inom dessa 14 dagar. Kontakta oss vid tveksamheter.

Reklamation
Antons Musik tillämpar konsumentköplagen vid alla fall av reklamationer. Synliga fel ska anmälas direkt vid leverans eller till postkontoret. Lös i sådana fall inte ut paketet. Dolda fel måste anmälas till oss inom 3 arbetsdagar efter leverans.


Garanti
Vi har om inget annat anges 12 mån garanti mot material- eller fabrikationsfel på våra produkter. För att garantin ska gälla så måste produkterna ha hanterats på normalt sätt och inte utsatts för påfrestningar eller felaktigt handhavande. Vid slarv eller felaktig hantering så gäller inga garantier. Kvittot på betald vara gäller som garantisedel.

Övrig information

Som privatperson har du 14 dagar på dig att ångra ditt köp efter du mottagit varan. Varan ska då vara i väsentligt oförändrat skick.

Vid eventuell retur, så måste du kontakta oss först för att få ett returnummer. Det är ditt ansvar att varan och dess originalförpackning kommer tillbaka till oss i oskadat skick. Se därför till att varan emballeras väl. Om något skulle hända med varan trots att den emballerats på ett tillfredställande sätt, så är det posten som är ersättningsskyldig. Returen är godkänd först när vi kontrollerat varan. Vid godkänd retur så återbetalas summan inom kort. Vid ej godkänd retur så returneras varan och frakt debiteras.


^ Upp ^
Våra märken
Frakt